Lad dig inspirere
Kundeservice blog
Værsgo: Her er 100+ åbne spørgsmål til inspiration
Åbne spørgsmål er noget af det stærkeste du kan bruge indenfor…
april 8, 2020/af SteffenLoyalitet i form af kundeloyalitet – er det eneste bæredygtige mål for en virksomhed.
Enig? Uenig?
Nævn gerne hvad der ellers er lige så vigtigt?
Er…
februar 29, 2020/af SteffenNævn gerne hvad der ellers er lige så vigtigt?
Er…
3 ting der skaber dårlig service
Dårlig service kan opleves alle steder. Faktisk er det nærmere…
august 14, 2019/af SteffenLøn i kundeservice: kundeservicemedarbejder, leder og chefer
Hvad skal kundeservicelederen betale servicemedarbejderen i…
august 14, 2019/af Steffen3 ting din service kan lære af den dårlige anmeldelse af Madklubben
Dårlig service og feedback
En gang i mellem får vi alle negativ…
maj 7, 2017/af SteffenEn gang i mellem får vi alle negativ…
Forskellen på hurtig og effektiv kundeservice
Du skal være effektiv ikke hurtig i din kundeservice
Når vi…
maj 5, 2017/af SteffenNår vi…
Nyhed: Gratis feedback-seminar for kundeserviceledere i København
Effektiv feedback for kundeserviceledere
Feedback er en af grundstenene…
maj 1, 2017/af SteffenFeedback er en af grundstenene…
Nyhed: Åbent kundeservice kursus i København
Vi har knoklet og knoklet for at kunne blive klar med et åbent…
april 6, 2017/af SteffenNår tingene går galt – kundestorm og kundeservice
Vi skal hverken forvente eller regne med det værste. Vi skal…
marts 22, 2017/af Steffen