Vi vil bedre kundeservice

Vores drøm er at skabe flere gode kundeservice oplevelser. Når vi er rundt i landet og præsentere, spørger vi: “Hvor mange har haft en rigtig god service oplevelse den sidste måned?” Hvis vi er heldige, så rækker 1 ud af 10 hånden op. Det vil vi gøre bedre – det viser virkelig potentialet. Lad os komme i gang.

Man bliver glad af god service

Især oplever vi, at når folk har haft en god oplevelse og deler den, så SMILER de. Med et kæmpe SMIL. Folk omkring dem bliver også gladere. Glæde smitter. Derfor har vi sat os et mål: ”Gode serviceoplevelser skal være standarden” – for det skaber glæder.

Kundeservice træning i det fri med fokus på udvikling

Kommunikation, formål og anerkendelse

Alt, hvad vi gør, bygger på de 3 grundsten:

  • At vi kan kommunikere godt med hinanden
  • At vi kender formålet for, hvorfor vi gør det, vi gør
  • At vi anerkender hinanden