Interesseret?
Det bliver bedre endnu
Derfor skal du deltage
✓ Du vil gerne have effektive samtaler
✓ Du elsker, når kunden slutter af med ”tusind tak for hjælpen”
✓ Du vil gerne have, at dine kunder venter mindre
✓ Du vil få det optimale ud af hver telefonsamtale
✓ Du vil udvikle dine medarbejdere
3 ting du lærer på kurset
- BALA – det anerkendte samtaleværktøj brugt verden over
- Samtalestyring – så du undgår forvirrende, lange og frustrerende samtaler
- Succes ved førstegangshåndtering – så kunden ikke behøver at ringe flere gange, og du får mere tid
Din underviser
Jacob Kjellerup har levet af salg og service de seneste 13 år. Han har solgt alt fra sko til regnskabsprogrammer, abonnementer og isenkram. Og han har trænet og coachet andre i at gøre præcis det samme.
Jacob er ekspert i at skabe relationer og effektive samtaler i kundeservice, der løfter kundesamtalen til et højt niveau.
Jacob har holdt flere end 300 kundeservicekurser med konkrete værktøjer, som deltagerne har brugt til at skabe en bedre dialog med kunden. Imponerende.
Han har været med til at udvikle serviceniveauet i mange virksomheder, og den erfaring bruger han i sin undervisning.
Kursuspris
Har du lyst til at få nye, konkrete værktøjer, der vil rykke din kundeservice, så er din pris 2.350 kr. ekskl. moms.
Investeringen tjener sig hurtigt hjem.
- Hvad betyder det, hvis du hver uge har 10 færre kunder, der ringer?
- Hvor meget mere vil dine kunder købe, hvis de oplever jeres service som væsentligt bedre?
Kursusstedet er Republikken, Vesterbrogade 24 København.
Kurset gennemsføres månedligt. Se ledige datoer i tilmeldingsboksen.
Faktura sendes efter tilmelding.