Nyhed: Åbent kundeservice kursus i København
Vi har knoklet og knoklet for at kunne blive klar med et åbent kundeservice kursus i København – og det er nu med stolthed i stemmen at vi kan sige: VI ER KLAR :=)
Kundeservice kursus i København
Vi har længe trænet i kundeservice, ja faktisk er Jacob veteranen som har afholdt mere end 300 kommunikations workshops, og haft drømmen om, at endnu flere skulle have mulighed for at arbejde med deres kundeservice. For hvis vi nu skal være helt ærlige, så oplever vi rigtig mange steder, at hvis ikke servicen er til bundkarakter – så er det meget tæt på. Vi er meget ydmyge i vores tankegang – hvorfor vi har set det som en mål virkelig at rykke det. Derfor var det helt natuligt for os at lave et åbent kursus i kundeservice og kommunikation med kunder.
Lad mig da lige give dig 3 årsager til vi har lavet netop dette kundeservice kursus åbent:
- Vi vil gøre det endnu mere tilgængeligt at delltage på vores kurser
- At vi gerne vil tilbyde det til mindre virksomheder
- At når vores kunder ansætte 1-2 medarbejdere mere, at de også til en attraktiv pris kunne få dem uddannet.
Alle kan deltage
Det vigtigste for os, var at alle kunne deltage (ja du kan også tilmelde dig lige her). Vi har gennem tiden trænet kundeservicemedarbejdere, sælgere, receptionister, butiksansatte og tjenere – typisk hver for sig. Men vi tror på, at vi kan lære af hinanden. For til trods for produktet er forskelligt – så er det ofte de samme kunder vi møder.
På kurset gennemgår vi i korte træk
- Hvordan du aktivt kan styre samtale med det anerkendte værktøj BALA
- Styring af samtalen gennem spørgsmål med fokus på kundens behov – så du kan undgå forvirrende, lange og frustrerende samtaler
- Førstegangshåndtering – kunden skal da have hjælp første gange – ikke?
- Proaktivitet – at vi er forudseende i vores tilgang og kan udfordre kundens på hans brug af produktetHEJ
Vil du med på kundeservice kursus?
Der er fri tilmelding. Du kan se datoer og tilmelde dig kundeservice kurset i København her.
Vi er også altid åbne for forslag og muligheden for at lave virksomhedsspecifikke kurser. Her kan du se alt den træning vi laver i kundeservice.
Skriv en kommentar
Want to join the discussion?Feel free to contribute!